Een sponsor is een persoon of organisatie, meestal een bedrijf, dat een activiteit, een individu, een gebeurtenis, een stichting zoals Stichting Vissen met Beperking of een groep personen steunt door geld of andere middelen ter beschikking te stellen, in ruil voor publiciteit als tegenprestatie. Het is een wijdverspreide praktijk vooral in de sport (zowel van individuele sporters en sportploegen als van sportevenementen), cultuur (concerten, festivals, tentoonstellingen) en de media (televisie- of radioprogramma’s). Vele van deze kunnen slechts bestaan door de steun van één of meerdere sponsors en het afhaken van een belangrijke sponsor kan het einde betekenen van een sportploeg of evenement.

De stichting heeft al meerdere sponsoren. Zonder hun steun zou “Stichting vissen met beperking” nooit kunnen bestaan en draaiende gehouden kunnen worden.
Zij hebben er mede voor gezorgd dat wij een paardentrailer hebben kunnen kopen, die wij omgebouwd hebben tot mobiele toilet. Maar er mogen altijd sponsoren bij, dat snapt u vast wel.

Heeft u interesse om sponsor te worden voor onze stichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via onderstaand contactformulier. Vul wel alle gegevens in die verplicht zijn en vink de optie “Informatie vrijwilliger worden” aan. Doet u dat niet, dan kan uw aanvraag niet in behandeling worden genomen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Sending