Een goed doel is een zaak van algemeen belang waar men geld of goederen aan kan geven. Ook kan men als vrijwilliger zijn tijd besteden aan werkzaamheden ten behoeve van een goed doel.

Wat is een ambassadeur?
Ambassadeurs zijn de ogen, oren en mond van de stichting. Zij kunnen in de omgeving mogelijkheden signaleren om het werk van de stichting onder de aandacht te brengen. Als u verder leest komt u erachter dat dit op een hele eenvoudige manier kan, zonder dat u direct aan allerlei verplichtingen vast zit.

Veel mensen willen graag hun steentje bijdragen aan het werk van Stichting Vissen met beperking, maar hebben weinig tijd. We hebben daarom een lijst gemaakt met wat punten wat u voor de stichting kunt betekenen. Op deze manier kunt u zelf aangeven welke mogelijkheden u heeft. U zult ontdekken dat veel activiteiten weinig tijd kosten maar toch veel rendement opleveren. Het kan zijn dat u bepaalde kansen en activiteiten ziet voor de stichting maar zelf weinig tijd heeft. Het operationele team wil u graag helpen en ondersteunen met de uitwerking. Op deze wijze draagt u uw steentje bij, zonder dat het u veel tijd kost.

Wat kunnen ambassadeurs doen?
1. Mensen kennis laten nemen van de stichting.

2. Artikelen plaatsen in kranten, op websites en/of social media. Deze artikelen kunt u gebruiken voor in uw kerkblad, nieuwsbrief, website enz. De artikelen kunnen digitaal worden aangeleverd.

3. informatieavonden organiseren en/of promoten. Misschien heeft u gelegenheid om een Informatieavond te houden in uw bedrijf, gemeente, of andere publieke instelling

4. Bijeenbrengen van een groep vrijwilligers.

5. Het werven en organiseren van schenkingen. U kunt bijv. iets in de buurt organiseren om wat te ontvangen voor de stichting. Collecte, sponsorloop, maar ook goederen zijn welkom, zoals hengelsportmaterialen enz.

6. Eigen ideeën.

Kortom, een ambassadeur is een vertegenwoordiger van de stichting, die er mede voor kan zorgen dat veel meer mensen kunnen genieten van de mooie ontspanning van de hengelsport. Heeft u interesse om ambassadeur te worden bij onze stichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via onderstaand contactformulier. Vul wel alle gegevens in die verplicht zijn en vink de optie “Informatie ambassadeur worden” aan. Doet u dat niet, dan kan uw aanvraag niet in behandeling worden genomen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Sending