Het forel vissen in bij de forelvisvijver Zederik was wederom een groot succes.

Rond halftwaalf kwamen we aan en konden lekker even de kat uit de boom kijken en een blik werpen in het bassin met de forellen waar we later op de dag een afspraak mee hadden gemaakt.

Na een lekker bakje koffie druppelen de vissers binnen en is het de hoogste tijd om een flink aantal hengels klaar te maken.
Na dat de laatste loodkogels onder de dobbers zijn bevestigd is het de hoogste tijd om een mooi stekkie op te zoeken en om een uur kan het vissen beginnen.

Het weer begint met een lekker zonnetje maar helaas kregen we een klein buitje van een kwartiertje te verduren gelukkig bleef het hier bij en was schuilen niet noodzakelijk.

Het eerste half uur was de forel helemaal los en werden de eerste vissen snel gevangen 1 2 4 tijdens de regen viel het even stil en daarna bleven zoals bekent bij de forel de periodes van vangst afwisselen wat het leuke is van de vijvers Zederik dat er ook steur in rond zwemt dus kan je als de forel even op steur vissen waar ook bij ons enkele mooie exemplaren gehaakt werden.

Wat ook erg leuk is dat de gewone regenboogforel wordt afgewisseld met goudforel deze zie je beter zwemmen en is natuurlijk ook prachtig om te vangen.

Om half vijf wat het weer de hoogste tijd om de gevangen vissen te tellen dit was ook erg goed geregeld omdat er grote emmers met koelelementen bij de visvijver waren zodat de gevangen vissen mooi vers waren gebleven. En als klap op de vuurpijl werd er door forellenvisvijvers Zederik een prachtige beker beschikbaar gesteld voor de gene met de meeste forellen.

Remie Reijerse was de gelukkige met maar liefst 9 forellen die de beker in ontvangst mocht nemen er werden in totaal een flink aantal forellen gevangen en 2 steuren. Voor de gene die het wilde konden de forel omruilen voor een gerookte zodat deze niet meer klaar gemaakt hoeven te worden.

Kortom het was weer een groot succes met spanning en ontspanning en zijn wij ook zeer gemoedelijk ontvangen dus hierbij onze dank en natuurlijk taxi Gomes voor het vervoer op maat.